Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Bitenler & Çöpe Gidenler / Bitenler 4

Herkese yeniden merhaba :)

Bugün sizlerle benim en sevdiğim bitenler yazısını paylaşacağım :)

İlk 2 ürünüm bir set olarak satılan Mamma Mio'nun bu karın sıkılaştırma ürünleri.
Ben aslında bunları sadece karın için değil,tüm vücuda uyguladım.
Sarı olan griye göre biraz daha hafif kıvamlı. Losyon demeyelim de biraz bana jöle gibi geliyor.
Gri olan ise çok daha yoğun. 
Bence işe yarayan ürünler ama fiyatları yüksek. Şuanda işe yarayan başka ürünlerim olduğu için bunları tekrar almam herhalde.
Bu arada benim bu ikisi arasından en sevdiğim sarısı oldu. Gri garip geldi bana. Sürdüğünüz yeri elinizle ileri geri hareket ettirdiğinizde tel tel çıkıyor.





Bir diğer ürünüm ise sıkılaştırıcı yağ. Ben Nivea'nın sıkılaştırıcı ürünlerini çok başarılı buluyorum. Aslında tam biten bir ürün değil farklı bir şişeye koydum kalanı ama bence çok başarılı bir ürün. Her seri gibi set olarak kullanırsanız çok daha iyi sonuç alabilirsiniz. 
Bu arada benim bunda en sevdiğim özellik kesinlikle yağlı bir bırakmıyor olması. Çok çok hafif ve hemen emilen bir ürün.


Diğer ürün bu sonuna kadar kullandığım Clinomyn markasının diş macunu. 
Açıkcası benim diş macunlarında favorim Colgate'in kırmızı tüpte olan ürünü.
Listerine'in Advanced White ürünüyle birleşince gerçekten bembeyaz yapıyor. Bu bana göre sıradan bir diş macunuydu. Tekrar almam.


Bitirip bitirip aldığım Gülşah markasının asetonu. Ben genelde bu markayı tercih ediyorum hem daha hesaplı hem de işini çok güzel yapıyor bence.


Sırada Urban Decay'in Vice ruj paleti var. Açıkcası ben böyle paletleri sevmiyorum. Kullanmaktan keyif almıyorum diyelim :) Böyle ürünleri fırçayla uygulamak gerekiyor ama o zaman da tek bir renge sürünce fırça kirleniyor. Yani çok uzun iş bence... :) Tabii rujları denemek isterseniz güzel bir yol. Ama ne yazık ki ben rujları da sevemedim. O stain denilen olay varya iz bırakıyor dudakta rujlar, o bu rujlarda çok var. Mat olanlarda o kadar fazla yok ama çoğu öyle.
Ben normal pakette satılan rujlarla devam ediyorum paletler bana göre değil :)

Ülkeye geldiğinde herkesin "HURRAAA" diye koşup aldığı Maybelline Fit Me fondöten. Neden bilmiyorum ama bana paramı boşa harcamışım gibi geliyor. (Neyse ki indirimden aldım :) )
Yani, yüzümde güzel durmuyor, pudralı olmasına rağmen sabitlemezseniz babaanne gibi oluyorsunuz sakın sabitlemeden çıkmayın varsa :)

Yok bu benlik bir ürün değil diyerek güle güle uğurluyorum bu ürünü.

Azcık pislenmiş kusura bakmayın :)

Tekrar Maybelline ile devam. Bir setin içinden çıkan bu glossu çok severek kullanmıştım. İsmi cismi yazmıyor ama bulup tam boyunu kullanacağım. Bu tam bitmedi aslında ama garip kokmaya başlayınca gitme vaktinin geldiğini anladım ::(

Geldik Urban Decay'in bu ünlü maskarasına. Bendeki seyahat boy. İlk aldığım zamanlarda çok severek kullanıyordum fakat sonra bir yerlere attım sonra kullanmaya kullanmaya da kurudu gitti.
Eski verdiği etkiyi alamayınca da dedim atayım artık. Tam boyunu almayı düşünüyorum ama öyle aman aman istediğim bir maskara değil. Bakalım elimdekileri de bir bitirelim de :)


Şimdi son ürünüm biten bir M.A.C eyelinerı. Çok ıslak olan ama direk sabitleniyor. Benim sevdiğim bir eyeliner oldu. Bir tane daha var zaten :) Tekrar alırım.




 İşteee benim bitenlerim bunlardı. Siz son zamanlarda neler bitirdiniz ?

Bu ürünlerden denedikleriniz var mı?

Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! :) ♥




1 yorum:

  1. Yerlerine gelecek ürünlerinizi güle güle kullanın :)
    blogumu izlediğiniz için teşekkürler :) ben de sizi ziyaret ettim ama izleyiciler butonunu göremedim google + dan takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil