Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Son Zamanlarda Neler Aldım? / Alışveriş

(Ürünlerin arka planları değişebilir. Farklı zamanlarda alıp farklı zamanlarda fotoğrafladığım için.)


Herkese yeniden merhaba bugün sizlerle son bir aydır (sanırım) aldığım ürünleri paylaşacağım.

İlk olarak Macro'dan böyle bir diş parlatıcı ürün aldım. Bu pearl drops markasının hollywood smile isimli ürünü. Yeni yeni kullanmaya başladım fakat sizlerle yakın zamanda düşüncelerimi paylaşacağım.
Fiyat: 19,90 TL


CarrefourSA'dan yaptığım bakım alışverişine geçiyorum. Buradan bir adet Nivea'nın Cellular Yaşlanma Karşıtı ürününü aldım. Bunun hakkında da henüz bir fikrim yok maalesef...
Fiyat: 59 TL


Gelelim vücuda. 3 tane sıkılalaştırıcı ve 1 adet vücut losyonu aldım. Losyon hakkında çok güzel bir nem verdiğini ve ağırlık hissi yapmadığını söyleyebilirim fakat diğer ürünleri henüz denemedim.

Neutrogena Sıkılaştırıcı : 26 TL
Nivea Sıkılaştırıcı : 27 TL
Vaseline Losyon : 17 TL ( İndirim)
Watsons Sıkılaştırıcı: 17 TL (İndirim)






Son zamanlarda kullandığım en mükemmel deodarant sanırım bu oldu. Garnier'in yeni çıkan deodarantından bahsediyorum :)
Mükemmel şekilde ferahlatıyor. Spor yaptığımda açıkcası teri önlemede mükemmel iş çıkarmıyor fakat en azından kokuyu önlüyor.
Fiyat: 12 TL


Yazın gelmesiyle çok fazla oje sürmeye başladım bu yüzden asetonum bitmeye yakın hemen 2 tane yedekledim. Ben Gülşah'ın asetonunu kullanıyorum. Çok memnunum.
Fiyat: Sanırım 2-3 TL 


Geldik ojelere... Dedim ya bir aşk geldi resmen bana her gittiğimde bir renk ala ala bu duruma geldim :)


Pastel Ojeler: 3-3,5 TL olması lazım.
Numaralar (resim sırasıyla)
226
231
75
139
238
Flormar Ojeler : 4- 4,5 TL
489 Hot Sun
GL09 Multicolor Shine
Aix Avien Oje (Hiçbir fikrim yok fakat diğerlerine göre biraz daha pahalıydı. 6-7 TL diye hatırlıyorum ama yalan olmasın 4 TL çıkar falan :) )

310

Golden Rose Oje (3-4 TL)

25 

Rimmel London Ojeler ( Watsons'ta 3 al 2 öde vardı sanırım 4.99 TL)

320 Rapid Ruby
558 Go Wild-er-ness
806 Give it Some Welly

Note Oje (3.99 TL)

43 Oil Green


Ten ürünlerinden devam edelim. Aldığım 3 ürün sırasıyla bronzer,transparan pudra ve köpük fondöten. Fiyatları hakkında inanın bilgim yok fakat 10-15 arası diye hatırlıyorum.
(Yazıları gelecek)






Kiko'nun indiriminden aldığım kapatıcı ile devam. Soft Focus Concealer olarak geçiyor. Alalı uzun zaman oldu ama 15-20 arası fiyatı var.






Maskaralardan devam edelim. 

3 tane kirpik 1 tane de kaş maskarası var.

KIKO Extra Sculpt Volume Mascara
ESSENCE I ♥ Extreme Maskara
RIMMEL LONDON Volume Shake Mascara
NYC Show Time Mascara




Max Factor markasına ait Bronze isimli bir köpük far var sırada.
Bunu indirimden 27 TL'ye almıştım.


Sırasıyla:
L'oreal Paris Eva's Nude (İndirimden 17 TL)
Revlon Colorburst Lip butter 010 Raspberry Pie ( Watsons'tan 9,99 TL)
Nivea Lip Hydro Care Lip Balm ( 8,90 TL)
Marc Jacobs Le Marc 206 Dashing (Görkem Karman'ın ModaCruz satışından almıştım)
Blistex Daily Lip Conditioner ( 14,50 TL)


Watson'tan 1 alana 1 bedava fırsatından 7,90 TL'ye 2 tane ArkoNem el kremi aldım.



Kiko'dan Less is Better isimli bu far paletini 23 TL'ye aldım.



Kalyon'un oje kurutucularından aldım bir tane 8,90 TL'ye.



Yazımın sonuna geldik. Aldıklarımdan sizin de aldığınız veya almak istediğiniz ürünler var mı? Veya son zamanlarda siz neler aldınız? 

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın hoşçakalın! :)  ♥





0 yorum:

Yorum Gönder