Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

MAKYAJ MALZEMELERİMİ BİRLİKTE DÜZENLEYELİM! / DECLUTTER #1

Herkese yeniden merhabaaaa :)


Uzun zamandır aklımda olan bir yazı vardı.
Daha çok yurtdışında yaşayan youtuber veya bloggerların yaptığı bir içerik olan "Declutter" serilerini bilenleriniz vardır.

Benim yazılarını şurada bulabileceğiniz Project Pan diye ismiyle yazdığım -yine yurtdışında daha çok yapılan- yazılardan farkı şu:
Hiç kullanmaya uğraşmadan gerçekten işe yaramayacağını düşündüğünüz veya bozulan ürünleri koleksiyonunuzdan çıkarmak.

Şimdi benim yazıma gelelim... Sizi baştan uyarmak istiyorum çok fazla bir şey atamadım çünkü gerçekten ben malzemelerimin şuanki durumundan çok memnunum. Sadece çok azı kalmştı.
Daha önceden yaptığım bir teknik olduğu için hali hazırda verdiğim ürünler de var ama bazıları da -göreceksiniz birazdan- paletlerde...

Çok fazla uzattım biliyorum :) Hadi geçelim!

Bu arada ürünlerden merak ettikleriniz olursa yorumlarda bana yazın :)

İlk olarak ojelerden başlamak istiyorum. Ojeler aslında son zamanlarda benim için çok önemli bir yere sahipler. Çünkü yaz aylarında böyle rengarenk ojeler sürmek beni gerçekten iyi hissettiriyor.
Fakat gördüğünüz üzere çok fazla ojem var. 
Sırasıyla hepsinin isimleri:
PASTEL:
044
139
231
103
047
226
075
066
119
238
104
225

FLORMAR
313 Black Minimalism
077 Light Pink
PL068 Velvet Bordeaux
489 Hot Sun
427 Sandstone 
227 Milk Foam 
GL09 Multicolor Shine
(Full Color aşağıdaki)
FC10 Penthouse 
FC06 Go Nude


AVON
P814 
Fringe Effect

ALIX AVIEN
310

GOLDEN ROSE 
103
25
NOTE 

043 Oil Green
016 Cinnamon

RIMMEL LONDON 
806 Give it Some Welly 
320 Rapid Ruby
558 Go Wild-er-ness
031 Mistletoe Mischief

NAILS INC.
Knightsbridge Mews Nailbright
45 Sec. Caviar Top Coat
Windsor Mews Nailkale 
Nailkale Superfood Base Coat

GABRINI 
No More Breaks Base Coat
3D Top Coat

O.P.I
Midnight in Moscow NL R59

WET 'N WILD
E458C Yo Soy

M.A.C
Cyber Lime 

DEBORAH MILANO 
56 Gel
SEPHORA
Silver Fever





Bunlar da verilenler...




Geçelim ten ürünlerine...
Gördüğünüz gibi çok fazla bir şey yok zaten :)





Kısaca verdiğim şeyler Nivea'nın BB kremi, Farmasi'nin BB kremi, Maybelline Fit Me fondöten ve tester bir Sephora fondöteni.
Ya kullanmadığım için ya da rengi bana çok açık geldiği için çıkanlar...

Toz ten ürünleri biraz daha farklı aslında. Çoğunu kullanıyorum ama bazıları ya bana uymuyor ya da sıkıldığım için vermek istiyorum.




Onlar da bunlar :)

Farlara geldik.

Farlarda beni aslında çok fazla rahatsız eden şeyler yoktu.
Fakat kullandığım birkaç ürün var onun dışında başka şeye el sürmüyorum.




Bu kadarıyla yoluma devam ediyorum :)


Maskaralarrrr :)
Maskara gerçekten benim en sevdiğim şeylerden biri. Çoğundan memnunum ama bazıları uzun zamandır bende, bazıları ise hoşuma gitmiyor.


 
Bu yüzden en hoşuma gidenlerle yoluma devam ediyorum :)


Rujlar benim için gerçekten baş belası olan bir konuydu... Bu azalmış hali ama biraz daha azaltmak istediğimi fark ettim.





Çok böyle "Vaaay" diyebileceğiniz bir olay olmadı şuan :) Ama yine de ben sayıdan memnunum... Bu arada sondaki paleti ben yaptım ilk fotoğrafa eklemeyi unuttum sadece :)

Kalemler ve eyelinerlar :)

Maskaralar gibi yine vazgeçilmezim benim göz kalemleri. 
Dudak kalemleri de var burada.
Artık çok fazla ruj almak yerine dudak kalemi alıyorum. Çünkü ben mat ruj seviyorum zaten ve 3 TL gibi bir fiyata aldığım dudak kalemlerini ruj olarak kullanmayı çok seviyorum.


Bu yüzden fark etmişsinizdir çok fazla bir şey çıkmadı buradan... :)

Son olarak bunları eklelmeyi unutmuşum ama bunlar da gönderilenlerden :)


Eveet yazının sonuna geldik neler düşünüyorsunuz? Sizin de denemek isteyeceğiniz bir teknik mi yoksa koleksiyon yapmaya devam mı? :)

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın, hoşçakalın! :) ♥

0 yorum:

Yorum Gönder