Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Maybelline Lash Sensational Maskara / Ürün İnceleme 20


Yeniden merhaba :)
Maskara incelemelerine devam mı? 

O haldeeee son zamanlarda çok ses getiren Lash Sensational hakkında ben neler düşünüyorum acaba?






Öncelikleee fırçasından başlayalım.
Fırçası plastik bir fırça. Bu benim için eksi çünkü ben daha çok kıl fırça severim.
Fırça şekli hafif kavisli olduğu için kirpikleri yukarı kaldırıyor. 

Bendeki etkilerine gelirsek;
Çıkması ölüm. 
Çok ciddiyim :) Yani yağlı olmadığı sürece herhangi bir temizleyiciyle çıkaramazsınız.

Bir diğer konu ise ıslaklığı. Çok aşırı aşırı ıslak. Bu yüzden benim kirpiklerimi biraz birbirine yapıştırdı. 

Kıvırma ve hacim konusunda idare eder fakat uzatmada daha iyilerini denemiştim :)

Ürünün Fiyatı: 29,90 TL

Siz bu maskara hakkında neler düşünüyorsunuz? Size etkisi ne oldu?

Bir sonraki videoda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın, hoşçakalın :)

1 yorum:

  1. ben de kullanmıştım bu maskarayı uzatma ve hacim vermesini çok sevmemiştim :(

    YanıtlaSil