Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Avon Big & False Lash Maskara / Ürün İnceleme 18

Herkese yeniden merhaabaaaa :)

Nasılsınız,gününüz nasıl? 

Çayınız kahveniz yanınızdaysa gelin benim favori maskaralarımdan biri olan Avon'un Big& False Lash'ten bahsedeyim!



Bu maskara çıkalı sanırım baya oldu. Fakat yeni çeşitleri de çıkmaya devam ediyor.

Bende olan ise bu ilk çıkanlardan.
Duygu Özaslan'ın videosunda görünce çok güzel olduğunu düşünüp hemen listeme eklemiştim.


Gördüğünüz gibi tombul ve kıl bir fırçası var. Ben kıl fırçaları daha çok seviyorum açıkcası...

Kirpikleri tek tek ayırıp dolgunlaştırıyor. Bende dökülme de yapmadı ayrıca! :)

Demem o ki, uygun fiyatlı süper bir maskara!

Aranızda deneyenler var mı,sizin düşünceleriniz neler?

Veya bana önereceğiniz bir maskara var mı?

Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın,HOŞÇAKALIN! ♥

2 yorum:

  1. Benimde sevdiğim maskaralardan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde severek kullandığım bir üründe ancak en son aldığımda inanılmaz topak topak, çıkarması zor oldu. Sanırım bozdular artık :(
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım sizi bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil