Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

The Balm "The Manizer Sisters" Palet / Ürün İnceleme 5

Herkese yeniden merhaba! ♥

Bugün sizlerle The Balm'ın o meşhur Manizer Sisters paleti hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Başlayalım!!! :))

Evet gördüğünüz gibi bu palette 3 tane ürün da var. En ünlü ve en güzel aydınlatıcı renklerinden biri olarak gösterilen Mary-Lou, pembemsi bir ton olarak Cindy-Lou ve bronzer olarak Betty-Lou.



Şunu söylemeliyim ki renkleri MUN-TA-ZAM! Bununla aydınlatıcı sürdüğünüz zaman adeta "BAM!" diye patlıyor. 

Cindy-Lou aslında paketin üstünde "Kontür artisti" olarak geçse de asla kontür yapılamaz bu renkle tabii ki!

Betty-Lou ise enfes bir kahverengi.

Işıltı sıralaması olarak gidersek;
Mary-Lou > Betty-Lou > Cindy-Lou


Açık ten renginde swatchları ise bu şekilde;




Yahu kızlar bırakın Becca'yı falan hiç uğraşmayın bence gelin bakın Mary-Lou ne kadar güzel. Bunun indirimsiz fiyatı 80 TL falandı -tamam bu da pahalı- ama indirimde -hele %50- öyle bir iniyor ki asla kaçırmayın indirimlerde gönül rahatlığıyla alın:)

Bu arada ben de bunu indirimden aldım normalde sadece Mary-Lou alacaktım fakat bi' baktım paletle nerdeyse aynı fiyat -indirimli hali bide!- dedim ne gerek var kaptım bu paleti ben de :)

Siz neler düşünüyorsunuz bakalım? Kullananınız var mı bu paleti veya herhangi birini? Yorumlarda bekliyorum!!!

Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN!

0 yorum:

Yorum Gönder