Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

NYC Invidual Eyes Far Paleti / Ürün İnceleme 10

GÜNAAYYDIIIN!!!

Günün ilk yazısı uygun fiyatlı bir ürünle geliyor.

NYC'nin bende olan farklı bir paletini şurada yazmıştım.

Şimdi ise onun daha büyük olan bir versiyonu hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.




Palet 4 adet far, bir far bazı, bir eyeliner ve bir aydınlatıcıdan oluşuyor.

Farların pigmentasyonu başarılı değil maalesef. Tam renk almak için çok uğraşmanız gerekiyor.

Yan tarafta bulunan krem ürünler ise kullanılacak durumda değil çünkü farların tozlarıyla kaplandılar.

Fakat eğer merak ederseniz baz ve eyeliner tarafı çok güzeldi. Aydınlatıcı çok yapışkandı ve ben beğenmedim.

Eyeliner tarafı özellikle sevdiğim taraf oldu çünkü krem far olarak da kullanabiliyorsunuz ve inanılmaz bir rengi var.

Farların swatchları bu şekilde;


Paletin tam adı bu ve farklı renkleri de bulunuyor.





Ben alınmaya değer bir ürün olduğunu düşünmüyorum fakat eğer "Ben çok fazla far sürmem, sürdüğümde de az gözüksün isterim." diyorsanız bir bakabilirsiniz.

Fiyatı 14 TL olması lazım.

Siz neler düşünüyorsunuz? Siz alır mıydınız? 

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın,HOŞÇAKALIN! ♥

2 yorum:

  1. Kullanmadım ama renkleri fena durmuyor. Bu arada Gfc yok oradan ekleyemedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil