Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

NARS'dan Almayı Düşündüğüm Ürünler / Dilek Listem#2

Herkese yeniden merhaba,

Daha önce Flormar versiyonunu yazdığım dilek listemin bu sefer NARS versiyonunu yazacağım.

Haydi başlayalım!

TEN

Evet ilk ürünümüz NARS'ın Sheer Glow fondöteni. Birçok blogger ve vlogger övdüğü için ben de denemek isteyenlerdenim.


Bunu duymayan kaldı mı? NARS Radiant Creamy kapatıcı en ünlü kapatıcılardan biri. Eğer zamanım olursa muadil gösterilen Maybelline Fit Me ile karşılaştırılmalı bir yazısını yazmayı düşünüyorum.





NARS'ın transparan pudrasının Crystal - başka renk yok zaten- rengi. Bunun sıkıştırılmış olanını sabitlemek için,toz olanını ise baking (pişirme) için kullanmayı düşünüyorum.




NARS'ın Laguna bronzerını bilmeyen yoktur. Onun likit versiyonu ise yeni çıkanlardandı. Bunu da almak istiyorum çünkü Laguna gerçekten çok güzel bir bronzer.









Bu allık paletinin renkleri ise çok hoşuma gitti. Sephora'ya gidip baktığımda far olarak kullanabileceğimi de düşündüm. :)


NARS aydınlatıcılar zaten EF-SA-NE. Keşke yaz bitmeden alsaydım fakat olsun... 


Son olarak yakın zamanda çıkan ve benim gönlümü çalan bu palet var listemde.











GÖZ





Far paletlerini çok seviyorum ve bunların da renkleri çok hoşuma gitti. Yine almak istediklerimden.



NARS'ın eyelinerlarından bahseden kimse görmedim. Ben de kendim deneyimleyip sizlerle paylaşmak istedim.








DUDAK




Bunlar da adeta aşık olduğum dudak ürünleri. Yine deneyimlemek istediklerimden.



Eveet benim istediklerim bu kadardı sizin bana önerebileceğiniz başka ürünler var mı?

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! ♥








2 yorum:

  1. Merhaba kesif etkinliginden geliyorum takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de takipteyim! ♥

      Sil