Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Mim: Blog Yazarlığınız Hakkında Düşünceleriniz / Mim #1

Herkese yeniden merhabalarrr :)

Günün ikinci yazısını bir mim ile yapmak istiyorum. Dörtdörtlükblog'un sayfasında gezinirken bir mim buldum ve okurken cevap vermek isteyen herkesi mimlediğini gördüm.

Ben de kaçırmak istemedim ve işte karşınızdayım!

Unutmadan!!! Mimi Çağan Erkan başlatmış. Onun yazısına da şuradan ulaşabilirsiniz! 

Haydi başlayalım!



1- Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan 

söz ediyor musunuz?


Evet, elbette! Arkadaşlarım bu tür 

şeyleri çok seviyor ve beni destekliyorlar. 

Bu yüzden bu tür şeylerden hoşlanan herkese 

söz ediyorum.


2- Neden blog yazıyorsunuz?


Uzun zamandır bu tür gerek yazı olsun gerek 

video olsun her şeyi takip ediyorum.

Ve bir gün kendime sordum:

"Neden ben de bir blog açmıyorum?"

İnsanlarla bildiklerimi paylaşmak da çok 

hoşuma gidiyor doğrusu!


3- İlk yazınız ile son yazınız arasında ne 

gibi farklar var?

Son zamanlarda fotoğraflara daha çok dikkat

etmeye çalışıyorum. Sanırım en büyük fark bu.


4- Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?


Artık yeni bir hobim var ve aldığım şeyler 

hakkındaki düşüncelerimi kendime 

saklamıyorum. Buradaki arkadaşlarımla 

paylaşıp onları da bilgilendiriyorum.



5- Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı 

önerirmisiniz? 


Kesinlikle! Yakın arkadaşlarıma hep 

söylediğim bir şey.Fakat pek yanaşmıyorlar

maalesef. :)


6- Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Belli bir kaynağım yok aslında... :)


7- Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim 

kuruyormusunuz?


Henüz blog dünyasında yeniyim, bu yüzden 

herkes gibi benim de keşfedilmem uzun 

sürecektir. Daha çok Instagramda birkaç kişi

ile iletişim kuruyorum.

8- Rahatsız olduğunuz konular var mı?


İnsanların blog işini sırf markalardan gelen

hediyeler için yapmasından çok rahatsız 

oluyorum. Bunun kolay bir iş olmadığını 

daha doğrusu sabır gerektiren bir iş olduğunu

unutup "Yeter benim ne zaman takipçim 

olacak?" diyenlerden de rahatsız olduğumu 

söylemeliyim...



Eveet benim cevaplarım bu kadardı.

Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum! 


Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize 

iyi bakın, HOŞÇAKALIN!♥




2 yorum:

  1. Buketcim hayırlı olsun blogun. Başarıların daim olsun :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok incesiniz ! :)

      Sil