Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara / Ürün İnceleme 14

Herkese yeniden merhaba:) 

Günün ilk yazısı ile karşınızdayım.

Bugün çok olaylı bir maskaradan bahsedeğim size.
Kendisi Maybelline The Falsies Push Up Drama olarak da bilinir.

Bir kısım arkadaşlarım bu maskaraya bayılırken, diğer kısmı ise hiç beğenmiyor.

Ben acaba hangi taraftayım?
Ben de maalesef beğenmeyenler tarafındayım.



Ürünün duruşunu maalesef size gösteremeyeceğim fakat biraz bahsedebilirim.

Öncelikle fırçası plastik uçlu ve böyle baya değişik.

Ben şahsen fırça uçları çok daha fazla seviyorum.

Gelelim bendeki etkisine...

Bende bu maskara o kadar kötü durdu ki anlatamam. Sanki 3-4 tane kirpiğim varmış da örümcek bacakları gibiymiş gibi durdu.

Gerçekten çok üzüldüm bunu beğenmediğime. Bu arada çok inanılmaz ıslak bir yapısı olduğunu da söylemem gerekiyor. Zaten sırf bu yüzden kirpikleri yapıştırıyor.

Bakalım eğer biraz kurursa belki fikrim değişir.

Ya fikrim değiştiği anda bir update yazısı veya bitenlerde buna değinirim.

Sizin düşünceleriniz neler bu maskara hakkında? Siz hangi taraftasınız bu arada? 

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! 




0 yorum:

Yorum Gönder