Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Bitenler&Çöpe Gidenler / Bitenler 3

Selamlar!! :D

Günün son yazısı ise bitenler yazısı. Hadi hemen geçelim.

İlk olarak Pantene'in bu şampuanı var. Bu şeffaf ve çok güzel kokan bir şampuandı. Fakat bende saç diplerimde birikme yaptı.

Son alışveriş yazımda Avon'un bu sabunlarından bahsetmiştim. Hepsini bitirdim,çok güzellerdi fakat illa da bunu alırım diye bir şey yok.


Bu ise Avon'un duş jeli ve bende sivilce yapıyorlar. Bitirince almam.


Uzun zamandır bende bulunan bu dudak koruyucu içerisinde ağır bir mentol içeriyor. Nemlendirmesi çok güzel fakat benim favorim hala Blistex!


Bunlar da küçük boy parfümler. Ben Narciso'nunkini çok beğendim. Alabilirim.


Isana'nın duş jeli normal bir duş jeliydi. Herhangi önemli tarafı yok.


Avon'un bu şampuanları çok hoşuma gitti. Ucuzlardı tekrar alırım denk gelince.


Yine son alışveriş yazımda yazdığım bu vücut sorbesinin ise çok keskin kokusu vardı. Banyoda krem olarak kullanarak bitirdim,tekrar almam.


Bu peeling ise çok güzeldi. Kokusu da güzeldi ama tekrar bulabileceğimi düşünmüyorum.


Yine Avon'un duş jeli ve düşüncelerim yine aynı.


Son zamanlarda ünlü olan bu Nip+Fab peeling annemin kullandığı bir üründü. Pürüzsüzleştirdiğini ve rengini açtığını söyledi. Sonrasında tekrar nemlendirici uygulamak gerektiğinden de bahsetti. Tekrar alabilir.


Clarins'in bu göz makyaj temizleyicisi hoşuma gitmedi,biraz gözümü yaktı ve yağlı bir his bıraktı. Tekrar almam.


Geçenlerde aldığım bu maske ise çok güzeldi saçlarımı çok güzel nemlendirdi. Alttaki serumu da süperdi. 3,50 TL'ye Gratis'ten almıştım tekrar alırım.


Kerastase markasına ait bu deneme boy durulanmayan krem de çok güzeldi saçlarım inanılmaz nemlendi ve kokusu da çok güzeldi.
Büyük boyunu alırım.



Bu ise benim çok önceden kullandığım fakat paylaşmayı unuttuğum ürünlerdendi. Almanızı asla önermem yapısı çok kötüydü.


1 yorum:

  1. Merhaba şeydanın günlüğünden geliyorum. Güzel bir paylaşım faydalı oldu bir kaçını deneyeceğim. Takipteyim senide beklerim.
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil