Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Sephora Craig&Karl Far Paleti / Ürün İnceleme #4

Herkese yeniden merhaba :))))

Bugün sizlerle son kozmetik alışverişi yazımda paylaştığım Sephora'nın Craig&Karl koleksiyonunda çıkardığı bu far paletinden bahsedeceğim.




Renkler gerçekten çok eğlenceli bence. Zaten paletin adı pastel to pop. Tam yazlık bir palet fakat tek kötü yanı bence pigmenti o kadar da başarılı değil. Daha güzel bir pigmentasyon beklerdim ben açıkcası.

Ben bunu Sephora'nın indiriminden 20 TL'ye aldım.

Size bu paleti şöyle önerebilirim;
1) Ucuz ve renkli bir palet istiyorsanız,
2)Kapatıcılığı uygulayarak artırmak  isterseniz

Siz bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz?  Sizce alınmaya değer mi? Lütfen bana yorumlarda yazın!

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! ♥



0 yorum:

Yorum Gönder