Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Neler Bitireceğim? / Project Pan #1

Herkese yeniden merhabaaaa!!!! :D

Son blog yazımın üzerinden biraz geçti. Ben de ne yazsam ne yazsam diye düşünürken bir ürün project pan yazısı yazmaya karar verdim.

İlk ürünüm MAC'in Mineralize serisinden Moisture SPF 15 Fondöteni



Biraz çizgilere doluyor maalesef ve yakın zamanda Dior'un Star fondötenini deneyip çok beğendiğim için bunu elimden çıkarıyorum.


Avon'un bu kapatıcısı bende çok uzun zamandır var ve renginin bana biraz koyu geldiğini düşünüyorum.



Bu yüzden elimden çıkaracağım.


Clarins'in bu BB kremi de yine bana koyu kalanlardan.




Gördüğünüz gibi ÇOK koyu.


L'oreal Glam Bronze bronzer ise bana göre çok kızıl.




Bu yüzden bunu da elimden çıkaracağım.


Bir diğeri ise AVON'un bu farı.



Bu Satin Taupe rengi.



Elimde bu renkten çok fazla olduğu için elimden çıkarıyorum.


Elimde çok eski olan bu kalemler var.


Kullanmıyorum bu yüzden yine elimden çıkaracağım.


Bu benim hayatımda kullandığım en kötü maskara.


Fırçası o kadar kalın ki sürerken gözlerim acıyor. Kirpikleri yapıştırması da cabası.


Birkaç tane de dudak kalemim var.


Yine elimden çıkaracaklarımdan.



Rujlar gördüğünüz gibi çok fazla :)

Fakat kullanmıyorum bu yüzden durmalarının bir anlamı yok. :)



Lierac sıkılaştırıcı kremlerim az kaldı bu yüzden bitireceğim.



Clarins'in bu seyahat boy göz makyajı temizleyicisi de az kaldığı için bitirileceklerden.



Elimde çok fazla el kremi var bu yüzden birkaç tanesini bitireceğim.



Çok fazla vücut kremim var bu yüzden bu doktorun verdiği de bitirilecek.


Ben kuru şampuan insanı hiç değilim. Bu yüzden bunun da hakkını veremediğimi fark ettim.


Yine kullanamadığım ojeler. Bunların da yerleri belli :)





EVEEEET...
Benim bitireceğim ürünler bu kadar ya sizin?
Bir sonraki yazıya dek kendinize çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! ♥

0 yorum:

Yorum Gönder