Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Neler Bitirdim? / Bitenler, Çöpe Gidenler #2

Herkese yeniden merhabaaa :)

Bugün sizlerle benim de okumayı çook sevdiğim bir yazıyı paylaşıyorum;
BİTENLEEEERRRRRR :))))


PANTENE PRO-V SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI KORUMA BAKIM KREMİ

Ben bunun şampuanını da kullandım fakat pek memnun kaldığım bir seri olduğunu söyleyemeyeceğim. Saç dökülmeme herhangi bir etkisi olmadı. Sadece kokusu güzeldi fakat bir daha almam.



URBAN CARE NATURAL'S BIOTIN&KERATIN İÇEREN SAÇ BAKIM ŞAMPUANI

Bunu makyajmidedin Ayşegül'ün tavsiyesiyle almıştım. Kullandığım döndemde az da olsa bir etkisi oldu fakat bıraktıktan sonra saçlarım yine eski haline döndü. Bir daha almam.


AVON SENSES 2 in 1 TEMİZLEYİCİ VE BAKIM ETKİLİ SABUN / REFLECTION

Bu üründen son alışveriş yazımda bahsetmiştim. Güzeldi fakat normal sabulardan bir farkı olduğunu sanmıyorum. Evet nemlendirme etkisi güzel fakat marketlerden böyle sabunlara çok daha kolay ulaşabilirsiniz. Ben tekrar denk geldiğimde alırım fakat şart olduğunu da düşünmüyorum.


AVON SENSES NEMLENDİRİCİ ETKİLİ DUŞ JELİ / REFLECTION 

Bu da yine sabunla aynı kokuya sahip ve yine sabunla aynı görüşteyim.


SEPHORA SHEA YAĞLI DUDAK MASKESİ

Resmin yanlığının kusuruna bakmayın öncelikle :) Bu maske son zamanlarda çok ünlüydü ve ben de merak edip deneyeyim dedim. Çok güzel bir nem verdi fakat öyle aman aman bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Denk geldikçe alırım.


KURIDVAT GÖZLÜK TEMİZLEYİCİ MENDİL, WATSONS PEÇETE VE ISLAK MENDİL

Gözlük temizleyiciyi tekrar almam fakat peçete ve ıslak mendili tekrar alırım çünkü çantamdan ayırmadığım şeyler :)


EL KREMLERİ 

Gördüğünüz gibi birçok el kremi bitirdim bunun nedeni ben bunları duşta vücut kremi olarak kullanıyorum. Bu yüzden tekrar alırım tabii ki.


SEPHORA ARGAN YAĞLI EL MASKESİ

Bu benim ellerimi inanılmaz nemlendirdi kesinlikle alırım!


BANAT BEYAZLATICI ETKİLİ MACUN

Ben bunu beğenmedim çünkü hem tadı kötüydü hem de beyazlatmadı. Büyük boyunu almam.


SELİN KOLONYA

Normal kolonya. Seyahat boylu olması da güzel.


CLARISONIC TEMIZLEYICI

Kokusu çok güzeldi. Fakat ben fırçalarımı temizlemek için kullandım. Büyük boyunu almam.


KAPATICI, MASKARA VE KREM FAR

Kapatıcı güzel değildi ve sulanmıştı o yüzden attım. Maskaralar güzeldi. Krem far da eh işte.


Maskaraların fırçaları da bu şekilde;


PARFÜMLER

İkisinin de kokusunu sevmedim. Büyük boylarını almam.


TOP COAT& BASE COAT

Güzeldi fakat son zamanlarda sakız gibi olmuştu. Seviyorum,tekrar alırım.


Siz bu ürünler hakkında neler düşünüyorsunuz?  Sizce alınmaya değer mi? Lütfen bana yorumlarda yazın!

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, HOŞÇAKALIN! ♥

0 yorum:

Yorum Gönder