Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

KOZMETİK ALIŞVERİŞİM / SEPHORA,GRATİS,WATSONS,AVON... / Alışveriş #2


Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır bu yazıyı yazmak için bilgisayarın başına oturuyorum fakat en sonunda hep bir sorun çıkıyor yazamıyorum.

FAKAT ŞİMDİ BURDAYIM! :D

Başlayalım mı?

SEPHORA









İlk olarak rujlarım var. Bunlar Sephora'nın indiriminden aldığım rujlar. Gördüğünüz gibi renkleri inanılmaz güzel fakat yapılarının vasat olduğunu söylemem gerekir.

Üst taraftaki Rouge Infusion serisindeki rujun dalga dalga olması en büyük problemi.
Alttaki Outrageous ise MAT BİR RUJ DEĞİL. Bunu vurgulamak istedim, çünkü benim gibi hayal kırıklığına uğramanızı istemiyorum cidden. Bu rujun likit hali. Başka bir şeyi yok. Sadece ruju eritip daha sonra dudağınıza sürüyorsunuz. Fakat asıl kötü yanı bu da değil. Dudaklarınıza sürdükten biraz sonra evet matlaşıyor, fakat o kadar topak topak oluyor ki dışarıda kullanılabilecek gibi değil.






Geçelim memnun kaldığım ürünlere. Bunlar Sephora'nın kendi çıkardığı farlar ve pigmentasyonları MUH-TE-ŞEM! Yakında inceleme yazısı da gelecek zaten...










Ve tabii ki bir de oje aldım. 



Sephora'nın bu kalemini aldım. Rengi çok güzel bir haki rengi.











Bu Sephora paletleri aldım. Bunların da yazısı en kısa zamanda gelecek.





Make Up For Ever'ın seyahat boy maskarasını da aldım. Seyahat boy tarafına gidin kesinlikle çok güzel şeyler var!









Bir de bu çok beğenilen Urban Decay Perversion maskarayı aldım.





Hiç kahverengi maskaram yoktu, bu yüzden Sephora'nın maskarasını aldım. Bunun da aynı şekilde yazısı gelecek fakat ilk izlenim olarak şunu söylemem gerekiyor... BAYILDIM.





Bir de Sephora'nın bu rujlarını aldım. İnanılmaz güzel renkleri var.





Fakat bu swatch yaparken kırıldı... :(







Bunları ise kasanın yanında görüp aldım.  3 al 2 öde vardı. Bir vücut sorbesi,bir peeling ve bir de el kremi aldım.






Son olarak Sephora'dan bu el maskesi ve dudak maskesini aldım.


COSMETIC SHOP (Karışık)






İlk olarak Golden Rose markasına ait bu 2 far paletini aldım. Renkleri çok hoşuma gitti.




Ve biiirrr sürü dudak kalemi aldım. Wet n' Wild'ın, Essence'in ve Emily'nin dudak kalemlerini.





Söylememe gerek yok sanırım fakat SLEEK TÜRKİYEDE KIZLAR. Diğer ürünlerini henüz denemedim, fakat bu mat rujlar süper!






Wet n Wild'dan bu ruju aldım. Bunlar indirimde 6,50 TL'ye düşmüştü. Uygun fiyatlı çok güzel rujlar kızlar.



Bunun dışında son zamanlarda çok ünlenen L'oreal Paris' in 640 Erotique rengini satın aldım.



Velvet Matte rujlardan almayan bir ben kalmıştım herhalde? Fakat sonunda artık ben de aldım.



Bu da Golden Rose'un Perfect Shine rujlarından biri. Ve çok güzel.



2 tane rimel aldım. Birincisi Garnier'ın suyuyla aynı pakette bir kampanyayla satın aldım. İkincisi ise çok merak ettiğim bir rimeldi.



Yukarda da değindiğim gibi bir pakette satın aldım bu ikisini.




VEEE MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES PALEEEETTT!!! :D

Çok güzel cidden ya. Yazısı da gelecek zaten hiç merak etmeyin.






Hazır indirimde bulmuşken bir de The Manizer Sisters paleti aldım.





Flormar'ın Full Color serisinden ojeler aldım. Renklerine vuruldum. Eğer ojelerin swatchlarıyla bir yazı isterseniz yorum bırakmayı unutmayın! ♥




Wet n Wild'ın bu son zamanlarda aşık olduğum ojesini aldım.


Bir tırnak eti bakım ojesi ve iki renkli  oje aldım.




Madam Coco'dan bu minnoş dudak koruyucuyu aldım. Vanilyalı bende olan. Bittiğinde kutusu çok güzel değerlendirilebilir.



Yaz ayındayız bildiğiniz gibi. Ben de Hawaiian Tropic markasına ait bu iki ürünü aldım.



Uzun zamandır güzel bir kalem arayışı içerisindeyim bu yüzden hepsini deniyorum. Buna da bir bakayım dedim.



NYC'den şöyle küçük bir palet aldım. Renkleri çok tatlı değil mi?



Ve çok çok güzel ojeler aldım yineeee. Renklere bakar mısınız? ♥






Rimmel London Kate serisindeki rujlarda bir alana bir bedava vardı. Ben de bunları aldım.


AVON



İlk olarak bir allık aldım. Bunun rengi inanılmaz güzel hatta far olarak bile kullanılabilir.




Bunun dışında Avon'un ojelerinin yapılarını çok beğendiğim için yeni çıkan ojelerini aldım. Sondaki ise eski seriden payetli bir oje.



Bu ise bayıldığım parlatıcı etkili bir kalem oldu. Fakat sanırım artık yok çünkü yeni kataloglarda göremedim. :(


Duygu Özaslan'ın videosunda görüp aldığım ürünlerden biri bu maskara. Etkisini çok beğendiğim için bunu da aldım.


Bir diğeri ise bu inanılmaz güzel dudak kalemleri. Bunların yapısına aşık oldum resmen!



Bir de bu kontür için fırçayı aldım. Henüz denemedim fakat sanırım bu da yeni.


 Bu yeni serisinden çıkardıkları ruju da aldım tam yazlık renk...



Kalem farlarını çok beğenerek aldım. Bu yüzden 3 taneler :)



El sabunu ve resmen ömürlük duş jeli aldım. Evde bir tek ben kullanmadığım için çok çabuk bitiyorlar bu yüzden ben de baya alıyım dedim.



Avon'un bu bronzlaştırıcısını aldım. Henüz denemedim.



2 tane de şampuan aldım.


EKSTRA






Son olarak almadığım fakat hediye olarak tester verilen üç ürünüm var.


SWATCH











ÜRÜNLER

SEPHORA - Outrageous Ruj #1
SEPHORA- Rouge Infusion # 13
SEPHORA - Color Wishes 5'li Set
O.P.I.- Midnight in Moscow
SEPHORA- Siver Fever
SEPHORA- Jumbo Liner 09 Kaki
SEPHORA- Craig & Karl Colourful 5 Pastel to Pop
SEPHORA- Must-have Makeup  Palette
MAKE UP FOR EVER- Smoky Extravagant
URBAN DECAY-  Perversion Maskara
SEPHORA- Lash Plumper Maskara
SEPHORA- Rouge Shine N38
SEPHORA- Rouge Shine N11
SEPHORA-  Aqua De Rio Vücut Sorbesi
SEPHORA- Bath Party Vücut Peelingi
SEPHORA- Nemlendirici El Kremi
SEPHORA- Argan Yağlı El Maskesi
SEPHORA- Shea Yağlı Dudak Maskesi
GOLDEN ROSE - Professional Palette Eyeshadow 104 Grey Line
GOLDEN ROSE-Professional Palette Eyeshadow 102 Green Line
WET N WILD- Coloricon "Willow" Dudak Kalemi
WET N WILD- Coloricon "Fab Fuchsia" Dudak Kalemi
ESSENCE- 05 Soft Berry Dudak Kalemi
EMILY- Long Lasting Lip Pencil #209 Dudak Kalemi
EMILY- Long Lasting Lip Pencil #208 Dudak Kalemi
SLEEK- Matte Me "Bittersweet"
SLEEK- Matte Me "Birthday Suit"
WET N WILD- Spiked With Rum Ruj
L'OREAL PARIS - Color Riche Matte 640 "Erotique" Ruj
GOLDEN ROSE - Velvet Matte #22 Ruj
GOLDEN ROSE- Perfect Shine #240 Ruj
MAYBELLINE- The Falsies Volum' Express Maskara
MAYBELLINE- Lash Sensational Maskara
GARNIER - Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
MAYBELLINE- The Blushed Nudes Far Paleti
THE BALM- The Manizer Sisters Aydınlatıcı Paleti
FLORMAR- Full Color FC05 "Teddy Always With Me", FC06 "Go Nude", FC04 "Rose I Hold"
FC28 "Urban Escape", FC07 "Pebbles on the Beach" FC 44 "Tropic Brown" ,FC 40 "Royal Maroon"
WET N WILD - WildShine E458C "Yo Soy/Féve de Soya" Oje
FLORMAR- "4 in 1 Complete Care" , #375 , #340 Oje
MADAM COCO- Vanilla Lip Balm SPF 15 "Vanille"
HAWAIIAN TROPIC- Satin Protection SPF 20 Koruyucu Güneş Losyonu
 HAWAIIAN TROPIC- Tropical Tanning Oil Dark Koruma Faktörsüz Bronzlaştırıcı
GOLDEN ROSE- Dream Eyes #401 Göz Kalemi
NYC- HD Color Quattro Eye Shadow #823 A Kiss on the Hudson Far Paleti
FLORMAR- Jelly Look JL24 " Light Grey" Oje
PASTEL- #225 Oje
DEBORAH MILANO- Gel Effect 56 Gel Oje
PASTEL- #44 Oje
RIMMEL LONDON- Kate #105
RIMMEL LONDON- Kate #107
AVON- Ideal Luminous Allık "Russet"
AVON- Gel Shine  P627 "Nuditude" Oje
AVON- Gel Shine P802 "Barely There" Oje
AVON- Gel Shine P628 "Rain Washed" Oje
AVON- Gel Shine P632 "Moondust" Oje
AVON- Gel Shine P636 "Mint To Be" Oje
AVON- Magic Effects Fringe "Fringe Effect"
AVON- Ultra Glazewear "Apple Cinnamon"
AVON- Big&False Lash Maskara
AVON-  "Nude" Dudak Kalemi
AVON- "Pink Bouquet" Dudak Kalemi
AVON- "True Red" Dudak Kalemi
AVON- "Simply Spice" Dudak Kalemi
AVON- Düz Uçlu Kontürleme Fırçası
AVON- Shine Parlak Ruj "Grapefruit"
AVON- Big Color Kalem Far "Cream"
AVON- Big Color Kalem Far "Forest"
AVON- Big Color Kalem Far "Slate"
AVON- Senses "Reflection" El Sabunu
AVON- Senses "Mystique" El Sabunu
AVON- Senses "Refreshing Lagoon" El Sabunu
AVON- Senses "Cooling Oasis" Duş Jeli
AVON- Senses "Joyful Tropics" Duş Jeli
AVON- Senses "Delightful Orchard" Duş Jeli
AVON- Senses "Reflection" Duş Jeli
AVON- Senses Spa "Andalusian Bliss" Duş Jeli
AVON- Senses Spa "Indian Rituals" Duş Jeli
AVON- Senses Spa "Oriental" Duş Jeli
AVON-  Sun+ Magic Tan Güneşsiz Bronzlaştırıcı Köpük
AVON- Advanced Techniques "Daily Shine"Şampuan
URBAN CARE- Macadamia Oil Fusion Şampuan (Tester)
URBAN CARE- Extreme Resist Repair Şampuan (Tester)
KÉRASTASE- Nutritive Créme Magistrale Durulanmayan Saç Kremi (Tester)

Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur ve hoşunuza gitmiştir.

Siz son zamanlarda neler aldınız? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın! ♥





0 yorum:

Yorum Gönder