Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Son Zamanlarda Aldıklarım - Alışveriş #1

Herkese merhaba,

Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım küçük bir alışverişi paylaşacağım.

SEPHORA ALIŞVERİŞİM

Sephora gittim ve kendime NARS'ın bu çok ünlü "Orgasm" allık ve "Laguna" bronzerın bir arada olduğu duoyu aldım.





Renkler gördüğünüz gibi inanılmaz!




Eğer ikisini birden denemek isterseniz sizin için faydalı olacaktır!

Fiyat: 69 TL


Daha sonra Clarins'ten de şöyle bir set aldım.


Küçük boy ürünlerin bulunduğu muhteşem bir set.
Aynı şekilde daha önce Clarins'in ürünlerini denemediyseniz bu sete bir şans verebilirsiniz!


Setin içinden:
-Bir göz makyajı temizleyicisi
-Bronzer
-BB Krem
-Maskara
-Dudak ürünü
çıkıyor.

Fiyat: 59 TL


Son olarak ise tester aldım.
(İstinye Park Sephora)

VICTORIA'S SECRET ALIŞVERİŞİM:
Victoria's Secret'da  1 Alana 1 Bedava vardı body mistlerde bu yüzden bunları aldım ben de.


Fiyat: 55 TL 


ECZANE ALIŞVERİŞİM:

Sevgili Görkem Karman'ın önerdiği ve daha almaya gittiğim hiçbir yerde bulamadığım Pastel'in 104 numaralı ojesi. Enfes bir renk!
TEŞEKKÜRLER GÖRKEM! 



Fiyat: 3 TL 


Benim son zamanlarda yaptığım alışveriş bu şekildeydi. Siz neler aldınız?

0 yorum:

Yorum Gönder