Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Bitenler & Çöpe Gidenler #1

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere bir " bitenler" yazısı yazmaya karar verdim umarım keyifle okursunuz!


*Eskiden fotoğraflarını çektiklerim*


CLARINS SELÜLİT GİDERİCİ KREM


Çok uzun zamandır kullandığım bir üründü. Gerçekten işe yarayan yegane kremlerden. Tekrar alırım.


CETTUA AYAK MASKESİ

Açıkcası normal bir ayak maskesiydi. Mentollü kokuları seviyorsanız tercih edebilirsiniz. Ben birdahaki alışımda SEPHORA'nınkini tercih ederim.


ARKOnem SOFT TOUCH Tester Boy Krem

Testerdı. Çok güzeldi asla ağırlık yapmadı. Uygun fiyatlı bir alternatif arıyorsanız öneririm.





İPEK DİSK PAMUK

Açıkcası normal disk bir pamuk ama baya yumuşaktı. Ben bunu tercih ediyorum genelde.



NEUTROGENA DEEP CLEAN MAKYAJ TEMİZLEME JELİ

Yüzüme kullanmadım, fırçaları temizlemek için kullandım.Bir daha almam.




ŞELALE SÜNGERLİ ASETON

Sanırım bir daha asla "süngerli" aseton almam. Bulaşıp bulaşıp durdu. 


BURT'S BEES LİMONLU TIRNAK ETİ BAKIM KREMİ

Güzel bir üründü. Fakat fiyatı biraz pahalı ve piyasada uygun fiyatlı bir sürü versiyonu var. Bir daha alacağımı sanmıyorum.



BLİSTEX MED PLUS

Kış aylarının vazgeçilmezi. Bittikçe alıyorum. Yaz geldiği için şuan almayacağım. Bu arada mentol kokusunu sevmiyorsanız, dudağınızda karıncalanma hissini sevmiyorsanız size önermem.





COLGATE OPTIC WHITE DİŞ MACUNU

Bittikçe aldığım, beyazlatma vaatlerini DÜZENLİ KULLANIMDA yerine getiren bir diş macunu.


NIVEA VANİLYA VE MAKADAMYA FINDIKLI LIP BUTTER

Asla almayacağım ürünlerden. Kıvamını görebilirsiniz. Dudağımda da ayrıca ağırlık yaptı. 









NEUTROGENA HIZLI EMİLEN EL KREMİ 

Güzeldi. Kış aylarına pek uygun olduğunu düşünmüyorum. Denk gelirsem alırım.





*fotoğraflarını yeni çektiklerim*



AVON ÇİKOLATA VE PORTAKALLI BANYO KÖPÜĞÜ

Asla beğenmedim. Vücudumda sivilce yaptı ve asla köpürmüyor. Bir daha almam.



AVONcare Vücut Losyonu


Çok yağlı bir yapısı vardı. Sürdükten sonra hemen emilmedi, hep yapıştı. Bir daha almam.



LA ROCHE POSAY TERMAL SU

Bir daha almam. Gerek yokmuş çünkü :)



PANTENE GÜÇ VE PARLAKLIK SAÇ SERUMU

Çok beğendim. Kokusunu,verdiği nemi. Tekrar tekrar alırım.


LISTERINE ADVANCED WHITE AĞIZ ÇALKALAMA SUYU

Yenisi alındı bile. Çok severek kullandığım, dişlerimi beyazlatan süper bir ürün. Size önerim Colgate ile birlikte kullanmanız.


THE BODY SHOP GLAZED APPLE BODY BUTTER

Çok güzel kokan, güzel nemlendiren bir vücut kremiydi. Yılbaşı serisi olduğu için bir dahaki yılbaşında stoklayacağım :).


WATSONS ACTIVE DİŞ İPİ

Normal bir diş ipiydi. Denk gelirsem alırım.


BENEFIT ROLLER LASH MASKARA

Son zamanlarda eskisi kadar iyi etki vermiyordu. Benim kirpiklerimi çok güzel kıvırdı ama dolgunluk vermedi. Bir daha almam.


NEUTROGENA DUDAK KREMİ

Asla nem vermeyen çok kötü bir krem. Asla almam.



ANEW DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI KREM 

Tarihi geçtiği için attığım bir üründü. Hiçbir etkisini de görmedim tekrar almam.


WET N' WILD COVERALL PUDRA

Cilde uyum sağlıyor,7-8 saat mat tutan, fakat bitmeye yakın çabuk kırılıyor. Uygun fiyatlı, güzel bir alternatif olduğunu söyleyebilirim.


TESTERLAR: LANVIN, MIU MIU PARFÜM, AVON WILD CHERRY RUJ

Lanvin parfümün kokusu hoşuma gitmedi.
Miu Miu güzeldi.
Avon'un ruju ise maalesef ki kırıldı.



MAC FIESTAWEAR OJE 

Tarihi geçmiş,renk seçimimde pek iyi değildi. M.A.C oje alırım ama bunu bir daha almam.


MAC MINERALIZE FASHION PACK RUJ

Henüz yeni olmasına rağmen bir anda eriyip, düşen bir ruj. Üstündeki ise diğer rujlarla karıştırdığım için. Sanırım MAC'in bu serisine biraz  "önyargılı " yaklaşacağım...





Eveett.. İşte benim bitenlerim böyleydi, siz neler bitirdiniz?

Yorum olarak benimle paylaşırsanız çok sevinirim!

HOŞÇAKALIN!

0 yorum:

Yorum Gönder